Arbejd sikkert, og kom sikkert hjem! Det er vores mål.

Golder stræber efter at blive førende aktør i branchen, hvad angår sundhed og sikkerhed, ved at bygge en kultur, hvor sundhed og sikkerhed prioriteres højst og integreres i vores arbejde. Dette understøttes af et program, der sikrer, at medarbejdere uddannes til at udføre tekniske opgaver på sikker vis gennem mere viden og flere kompetencer, der kan bruges på jobbet og i hjemmet.

For kunder, medarbejdere og leverandører er det tydeligt, at sundhed og sikkerhed er et centralt aspekt i alle Golders aktiviteter. Sundhed og sikkerhed er en afgørende faktor, når kunder vælger Golder, samt i vores udviklingsprogrammer for rekruttering og karrierer, og når vi vælger partnere og leverandører.

Vores mål er at levere et arbejdsmiljø, der er understøttet af et system, som via større viden medfører nul større alvorlige hændelser, der involverer vores medarbejdere. Nøglen til at opnå dette mål er et kulturelt vidensprogram, der ledes af erfarne medarbejdere.

Se vores politik for sundhed og sikkerhed (PDF, 139KB)